واقعیت ماجرای اسکان مسافران قمی در شیراز چه بود؟
واقعیت ماجرای اسکان مسافران قمی در شیراز چه بود؟

حمید جورکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درباره اسکان مسافران قمی در شیراز با توجه به انتشار ویروس کرونا و امکان انتقال بیماری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: شهرداری شیراز اسکان مهاجران و مسافران را در کمپ‌های اقامتی این مجموعه تکذیب می‌کند. او […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

حمید جورکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درباره اسکان مسافران قمی در شیراز با توجه به انتشار ویروس کرونا و امکان انتقال بیماری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: شهرداری شیراز اسکان مهاجران و مسافران را در کمپ‌های اقامتی این مجموعه تکذیب می‌کند.

او ادامه داد: هیچ مسافری از استان قم و دیگر استان‌های کشور در کمپ‌های شهرداری شیراز از جمله باغ جنت، زیباشهر، پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر اسکان ندارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز از شهروندان درخواست کرد: از انتشار شایعات و اخبار جعلی جلوگیری و از ایجاد بار روانی که موجب نگرانی در جامعه شود، خودداری کرده و هرگونه خبر و اطلاعیه را از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی رسمی و روزنامه‌های استان دریافت کنند.

در حال تکمیل…