تاکنون ۱۳۲۵ نفر بر اثر کرونا در بیمارستان‌های قم بستری شدند
تاکنون ۱۳۲۵ نفر بر اثر کرونا در بیمارستان‌های قم بستری شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی ابرازه، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آمار مراجعین به اورژانس مراکز درمانی گفت: از ۳۰ بهمن ماه تاکنون حدود ۵ هزار نفر به اورژانس چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا (ع) و علی ابن ابیطالب (ع) مراجعه […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی ابرازه، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آمار مراجعین به اورژانس مراکز درمانی گفت: از ۳۰ بهمن ماه تاکنون حدود ۵ هزار نفر به اورژانس چهار بیمارستان کامکار، فرقانی، امام رضا (ع) و علی ابن ابیطالب (ع) مراجعه کرده اند.از این تعداد مراجعه هزار و ۳۲۵ نفر بستری شده اند که مربوط به بیماری‌های تنفسی بوده است.

ابرازه افزود: ۶۱۰ نفر از افرادی که بستری شده اند تا به امروز با بهبودی مرخص شده اند و ۷۲۵ نفر در چهار مرکز درمانی نامبرده بستری هستند.

ااین مقام مسئول با تصریح بر اینکه متاسفانه مردم هنوز این موضوع را جدی نمی‌گیرند، اضافه کرد: از مردم خواهش می‌کنم که در منازل بمانند.

وی با بیان اینکه در استان کمبود تخت وجود دارد، اظهار کرد: تنها راهی که باید به آن توجه شود طبق پروتکل who و متخصصان، قرنطینه خانگی است و مردم باید در خانه بمانند.