قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان‌های قم ‌مرخص شدند
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: ۳۰ بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان‌های قم ‌مرخص شدند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص آمار افراد بستری شده در بیمارستان‌های قم که مشکوک به کرونا ویروس هستند، اظهار داشت: ۴۳۴ نفر مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های قم بستری شدند. […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی ابرازه در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص آمار افراد بستری شده در بیمارستان‌های قم که مشکوک به کرونا ویروس هستند، اظهار داشت: ۴۳۴ نفر مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های قم بستری شدند.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی قم  تصریح کرد: حدود ۳۰ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا تاکنون پس از بهبود یافتن از بیمارستان مرخص شده‌اند.

۱۲ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی شناسایی شداقدامات سازمان فرهنگی هنری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا۳ نفر در خوزستان به کرونا مبتلا شدند

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) به عنوان چهارمین بیمارستان در کنار بیمارستان‌های کامکار، فرقانی و امام رضا(ع) آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا می‌شود.