باید از تردد اتوبوس‌های پایانه‌ها به شهر قم جلوگیری شود
باید از تردد اتوبوس‌های پایانه‌ها به شهر قم جلوگیری شود

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، در جلسه فوق‌العاده هماهنگی مبارزه با بیماری کرونا که شب گذشته سه‌شنبه‌ ششم اسفند در استانداری برگزار شد، تصریح کرد: سازمان راهداری باید از تردد اتوبوس‌های پایانه‌ها به شهر قم جلوگیری کند، تورهای زیارتی به قم هم باید تعطیل شود. وی افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود تردد به تهران […]

منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، در جلسه فوق‌العاده هماهنگی مبارزه با بیماری کرونا که شب گذشته سه‌شنبه‌ ششم اسفند در استانداری برگزار شد، تصریح کرد: سازمان راهداری باید از تردد اتوبوس‌های پایانه‌ها به شهر قم جلوگیری کند، تورهای زیارتی به قم هم باید تعطیل شود.

وی افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود تردد به تهران محدودشده و پیاده شدن مسافران نیز فقط در ترمینال باشد تا مراقبت بهداشتی نیز صورت گیرد؛ فرمانداری‌ها نیز بایستی با تشکیل جلسات شورای بهداشت موضوع بیماری کرونا را در دستور کار خود قرار دهند تا کنترل و مراقبت به‌خوبی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اظهار کرد: با توجه به حضور اتباع بیگانه در استان لازم است ضمن تست سلامت این افراد نسبت به توزیع اقلام بهداشتی و کنترل رفت‌وآمد آن‌ها اقدام جدی شود، همچنین باید از مسائل بهداشتی در بازار و رستوران‌ها تأکید و از عرضه قلیان جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: با توجه به تعطیلی اماکن عمومی و برنامه‌های گروهی در استان از شهروندان انتظار داریم در شرایطی که مدارس و مجالس و فعالیت‌های ورزشی، سینماها لغو و تعطیل‌شده انتظار می‌رود مردم در خانه بمانند و از تردد در مراکز شلوغ و بازارها خودداری کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر و کادر درمانی در آماده‌باش کامل است و در صورت لزوم در چند ساعت می‌توان بیمارستان صحرایی را برپا کرد و خدمت‌رسانی را انجام داد تا پایان هفته امیدواریم شرایط عادی شود تا با دایر شدن مدارس و دانشگاه‌ها زندگی عادی برقرار شود.

انتهای پیام