دورغ شاخدار رسانه دولتی ایسنا / وجود ۷۰۰ طلبه چینی علت مرگ و میر بالای کرونا در ایران!
دورغ شاخدار رسانه دولتی ایسنا / وجود ۷۰۰ طلبه چینی علت مرگ و میر بالای کرونا در ایران!

محمد حسین بحرینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتشار اخبار نادرستی در فضای مجازی مبنی بر علت مرگ و میر بالا کرونا در ایران به دلیل   حضور ۷۰۰ طلبه چینی در شهر قم گفت: چنین مصاحبه‌ای با بنده نشده و این خبر از اساس کذب و […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

محمد حسین بحرینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتشار اخبار نادرستی در فضای مجازی مبنی بر علت مرگ و میر بالا کرونا در ایران به دلیل   حضور ۷۰۰ طلبه چینی در شهر قم گفت: چنین مصاحبه‌ای با بنده نشده و این خبر از اساس کذب و نادرست است.
بحرینی مطرح کرد: از مردم و اهالی رسانه می‌خواهیم برای اطلاع یافتن از آخرین وضعیت کرونا در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی حتماً به پایگاه اطلاع رسانی وب دا مراجعه کرده و از انتقال اخبار بی‌پایه و اساس جداً خودداری کنند.   بنابراین گزارش، خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ۵ اسنفد ماه خبری را با تیتر «حضور ۷۰۰ طلبه چینی در قم، علت آمار بالای مرگ و میر بالای کرونا در ایران» منتشر کرد که موجب سواستفاده شبکه‌های معاند شد.   پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم   پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم   این خبرگزاری بعد از مدتی تیتر این خبر را تغییر داد.