بی‌توجهی استانداری برای تعطیلی مدارس، باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود
بی‌توجهی استانداری برای تعطیلی مدارس، باعث بی‌اعتمادی مردم می‌شود

سید جواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و همه برنامه‌های جمعی تعطیل شده، اما مدارس که محل اجتماع کودکان و نوجوانان است، تعطیل نیست. وی افزود: استانداری اصفهان، باید شرایط کاشان و جمعیت ۵۰۰ هزار نفری آن، با توجه به مراودات هر روزه […]

سید جواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، دانشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و همه برنامه‌های جمعی تعطیل شده، اما مدارس که محل اجتماع کودکان و نوجوانان است، تعطیل نیست.

وی افزود: استانداری اصفهان، باید شرایط کاشان و جمعیت ۵۰۰ هزار نفری آن، با توجه به مراودات هر روزه مردم با استان قم را درک کند و با تعطیلی مدارس باعث آرامش و اطمینان خاطر آن‌ها شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادامه بی‌توجهی استانداری اصفهان برای تعطیلی مدارس، باعث بی‌اعتمادی مردم و ایجاد فضای هیجان در اجتماع می‌شود.

وی گفت: با توجه به مراجعه و تماس‌های فراوان مردم، در خصوص تعطیلی مدارس شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با استاندار اصفهان تماس گرفته و  پیش‌بینی تمهیدات لازم را خواستار شدم.

ساداتی نژاد افزود: همچنین با توجه به شیوع کرونا در استان‌های قم و مرکزی که همسایه کاشان هستند، در تماس با وزیر بهداشت، برای افزایش امکانات و تجهیزات مورد نیاز منطقه صحبت کردم.

با انتشار خبر ورود کرونا به قم، بسیاری از خانواده‌های شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، روز دوشنبه به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، فرزندان خود را به مدرسه  نفرستادند.

انتهای پیام