آغاز حضور پرصلابت مردم قم پای صندوق های رای
آغاز حضور پرصلابت مردم قم پای صندوق های رای

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،امروز جمعه بود اما یک روز تعطیل نبود پیر و جوان بیدارتر از همیشه در تکاپو است برای سربلندی در یک آزمون به میدان آمدندو  در سرمای زمستان بهار همدلی و اتحاد را رقم زده اند . مردم انقلابی،ولایتمدار و […]

آغاز حضور پرصلابت مردم قم پای صندوق های رایبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،امروز جمعه بود اما یک روز تعطیل نبود پیر و جوان بیدارتر از همیشه در تکاپو است برای سربلندی در یک آزمون به میدان آمدندو  در سرمای زمستان بهار همدلی و اتحاد را رقم زده اند .

مردم انقلابی،ولایتمدار و وفادار قم امروز جمعه دوم اسفند روز آزمون بزرگ ملت ایران  با شور و نشاط انتخاباتی از یک ساعت مانده به شروع انتخابات در مکان های رأی گیری حضور داشتند.

اکنون با آغاز رای گیری در ساعت هشت ، مردم همیشه در صحنه در مکان های رای گیری  صف هایی را تشکیل داده اند در صف های طولانی به نوبت رای خود را به صندوق های رای گیری می اندازند . لحظه به لحظه به جمعیت افزوده می شود.

هر رای این مردم مسئولیت شناس و بصیر خاری در چشم دشمنان و یک مرگ بر آمریکا است.آمدند با حضوری آگاهانه یکى دیگر از جلوه هاى باشکوه تعهد دینى و عزم ملى را در روز دوم اسفند به نمایش بگذارد.

بنابر اعلام مسئولان ستاد برگزاری انتخابات استان تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر انتخابات فراهم شده است

امروز روز، روز سرنوشت ساز است مردم برای استقلال امنیت و اقتدار ایران اسلامی یکپارچه و متحد به میدان آمده اند.

حضور این مردم در پای صندوق های رای  یک مشارکت سیاسی بسیار بالا برای نظام و یک پیام نا امید کننده برای دشمنان است.

آمده اند تا سرنوشت خود را با دست های خود تعیین کنیم و با انتخاب خوب سرنوشت خوبی را برای کشوررقم بزنند.

حضور و مشارکت مردم در انتخابات پیامی برای دیده شدن شکوه انقلاب برای بدخواهان و دشمنان  است،حضور گسترده مردم در انتخابات پیام ارزشمندی برای امت اسلامی و محور مقاومت و نشان دادن عظمت انقلاب ایران است.

حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات روز جمعه، آن هم در امتداد یوم الله تشییع، تکریم و بدرقه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، می‌تواند سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست و جنایتکار و ایادی استکبارش و نویدبخش مجلسی معظم، مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران باشد.

این مردم وفادار باردگر در ایام زمستان، با حضور حماسی خود در این همایش سیاسی، بهار حضور مردمی دیگری را در کارنامه انقلاب اسلامی خلق خواهند کردند.

به گفته فرماندار قم  بیش از ۲۰ هزار نفر در حوزه‌های اخذ رای در سطح استان در حال فعالیت هستند و  ۶۶۹ صندوق فرایند رای گیری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم را آغاز کردند.

 ۸۳ صندوق سیار هم برای مکان‌های خاص از جمله بیمارستان‌ها و روستا‌ها در نظر گرفته شده است.

به گفته مدیر کل ثبت احوال استان  ۸۲۶هزار۵۸۷ نفر در قم واجد شرایط رای دادن هستند،اداره کل ثبت احوال قم امروز جمعه برای صدور کارت ملی و شناسنامه‌های المثنی فعال است.