به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، بهرام سرمست استاندار قم درباره آخرین وضعیت روند انتخابات در این استان؛ گفت: بر اساس آخرین آمار، در استان قم ٨٢۶ هزار و ۵٨٧ نفر واجد شرایط رای دادن هستند. استاندار قم با بیان اینکه از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، بهرام سرمست استاندار قم درباره آخرین وضعیت روند انتخابات در این استان؛ گفت: بر اساس آخرین آمار، در استان قم ٨٢۶ هزار و ۵٨٧ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

استاندار قم با بیان اینکه از میان افراد واجد شرایط در استان قم، ۴١٧ هزار و ٩۶٧ نفر زن و ۴٠٨ هزار و ٣٢٠ نفر زن هستند؛ افزود: ۴٢ هزار و ۶۶٨ نفر هم رای اولی محسوب می‌شوند.

سرمست تاکید کرد: در مجموع حدود ۶۶۹ شعبه اخذ رای در استان قم خواهیم داشت و ۲۰ هزار نفر هم در حوزه‌های اجرایی و بازرسی استان قم، انتخابات باشکوهی را برگزار خواهند کرد.

او گفت: در استان قم ۲۰۱ نفر برای انتخابات این دوره ثبت نام کردند که در حال حاضر ۱۰۳ نفر از آن‌ها به عنوان نامزد انتخاباتی در حال رقابت هستند.

استاندار قم افزود: همچنین ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی کار خود را شروع کرده و ستاد انتخابات استان قم هم برخورد لازم را با تخلفات انتخاباتی در دستور کار خود قرار داده است.

سرمست در پایان بیان کرد: البته هیئت بازرسی استان گزارش این تخلفات را به ستاد وزارت کشور منعکس می‌کند و در یک فضا قانونی، مسائل مدیریت می‌شود.