دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به حضور فعال ملت در جهاد سیاسی انتخابات
دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به حضور فعال ملت در جهاد سیاسی انتخابات

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود. در […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ملت عزیز ایران را به حضور فعال در جهادِ سیاسی انتخابات دعوت می‌کند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: رجاء واثق داریم ملت شریف ایران در انتخابات پیش‌رو ـ دوم اسفندماه ۱۳۹۸ ـ به یاد قهرمانان شهید خود، برگ زرین دیگری به کارنامه درخشان انقلاب ایران اسلامی خواهند افزود.

در این اطلاعیه تأکید شده است: امروز کشور با برخی از مشکلات اقتصادی خاص مواجه است که با توجه به ظرفیت‌های داخلی قابل‌ حل است. شکل‌گیری یک مجلس قوی، طالب رونق اقتصادی و عدالت اجتماعی، زمینه را برای حل مشکلات فراهم می‌کند.

پای حرف مردم در استان البرز| مردم کرج از عزم جدی برای شرکت در انتخابات مجلس ‌می‌گویند‌ + فیلمآیت‌الله سبحانی: به نامزد “مومن، معتقد به خدا و کاردان” رای دهیم/ شرکت در انتخابات “ضامن جمهوریت نظام”امام جمعه کاشان: شرکت در انتخابات واجب عینی و تکلیف شرعی است

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح‌ شده است: در تعاملات بین‌المللی نیز یک مجلس مقتدر، پشتوانه دیپلماسی و سیاست خارجی عزتمند است و نخواهد گذاشت طرح‌های استعماری تحمیلی از سوی سازمان بین‌المللی زیرچتر نفوذ آمریکا وارد سیستم حکمرانی ما شود و همه این‌ها با حضور آگاهانه مردم در انتخاب نمایندگانی مؤمن، دارای روحیه جهادی و اعتقاد عمیق به اخلاق اسلامی و پیشرفت و عدالت تأمین خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: توصیه اکید جامعه مدرسین به نامزدهای ارجمند و مردم این است که در این جهاد سیاسی همواره ملتزم به شرع مقدس و قانون باشند. به‌یقین با مجاهدت‌های منزّه و شایسته انتخاباتی، مشمول عنایت الهی خواهند بود و سرمایه اخلاقی، اجتماعی و سیاسی این ملت عزیز را بیش‌ از پیش افزایش خواهند داد. همچنین حضور پرشور و رأی آگاهانه، پاسداشت خون شهیدان و عمل به توصیه‌های امام و رهبری است و ان‌شاءالله همه مأجور هستند.

انتهای پیام/۴۵۱/ح