وجود ۶۶۹ شعبه اخذ رأی در سطح استان قم
وجود ۶۶۹ شعبه اخذ رأی در سطح استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بیژن سلیمان پور رئیس ستاد انتخابات استان قم شامگاه دوشنبه در برنامه گفت و گوی خبری گفت: در دو روز گذشته ۵ نفر دیگر انصراف دادند و تا کنون ۹۳ مرد و ۱۱ زن برای رقابت در انتخابات باقی مانده […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بیژن سلیمان پور رئیس ستاد انتخابات استان قم شامگاه دوشنبه در برنامه گفت و گوی خبری گفت: در دو روز گذشته ۵ نفر دیگر انصراف دادند و تا کنون ۹۳ مرد و ۱۱ زن برای رقابت در انتخابات باقی مانده اند.

سلیمان پور با اشاره به تفاوت این دوره از انتخابات با انتخابات‌های دوره‌های قبل افزود: ۲۴ فرایند از کار رای گیری، الکترونیکی شده و تنها مرحله اخذ و شمارش آرا همچنان به صورت دستی انجام می‌شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفندماه در قم برگزار می‌شود که همزمان نخستین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و فارس برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قم یادآورشد: از ۶۶۹ شعبه اخذ رای استان ۸۳ شعبه سیار است که بر اساس اهمیت و اولویت در مکان‌هایی مانند پادگان‌ها و بیمارستان‌ها مراحل اخذ رای را انجام می‌دهند.