۱۵ هزار نفر در مراسم اعتکاف قم شرکت می کنند
۱۵ هزار نفر در مراسم اعتکاف قم شرکت می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام تکیه‌ای رئیس ستاد اعتکاف گفت: تاکنون ۲۱ مسجد شهر قم به منظور برگزاری مراسم اعتکاف درنظر گرفته شده است و امکان افزایش دو یا سه مسجد دیگر نیز وجود دارد. حجت الاسلام تکیه‌ای با اشاره به اینکه ثبت نام […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام تکیه‌ای رئیس ستاد اعتکاف گفت: تاکنون ۲۱ مسجد شهر قم به منظور برگزاری مراسم اعتکاف درنظر گرفته شده است و امکان افزایش دو یا سه مسجد دیگر نیز وجود دارد.

حجت الاسلام تکیه‌ای با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقه‌مندان به شرکت در اعتکاف از دو روز قبل و از طریق سایت etekaf qom.com آغاز شده است گفت: ثبت نام به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

 رئیس ستاد اعتکاف افزود: هشت هزار نفر از خواهران و هفت هزار نفر از برادران در این مساجد معتکف خواهند شد که هزار نفر بیشتر از سال گذشته است.

تکیه‌ای عنوان کرد: در قم مسجد برخی دانشگاه‌ها ویژه دختران و مسجد جمکران ویژه اعتکاف پسران اختصاص یافته است.

رئیس ستاد اعتکاف یادآورشد: کارت پذیرش نیز روز‌های ۱۳ و ۱۴ اسفند در مصلی قدس توزیع خواهد شد،برخی مساجد ویژه اعتکاف دانشجویی، دانش آموزی و خانواده شهدا و ایثارگران درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام تکیه‌ای که ریاست ستادمرکزی اعتکاف کشور را نیز بر عهده دارد، افزود: شش هزار مسجد در کل کشور برای اعتکاف درنظر گرفته شده است.